IKEA: Limitowana kolekcja HJÄRTELIG

Nowa limitowana kolekcja IKEA - HJÄRTELIG została zaprojektowana przez Andreasa Fredrikssona i Maję Ganszyniec.


Celem projektantów było zamienienie domu w oazę spokoju, w której można cieszyć się życiem we właściwym tempie, nie zważając na pędzący świat. W kolekcji znalazły się więc meble, akcesoria do wyposażenia domu i do praktyki jogi. Wykonane z naturalnych materiałów produkty dają wrażenie lekkości i subtelności.








Mnie najbardziej spodobały się stożki na biżuterię oraz baldachim. A przede wszystkim urzekły mnie zdjęcia.

Wam też się podobają? I co wpadło Wam w oko?


(Zdjęcia: IKEA)


9 komentarzy:

  1. Te stożki genialne! Mam nadzieję, że przy następnej wizycie w IKEA jeszcze będą, akurat urządzam swoje pierwsze mieszkanko i rozglądam się za takimi ozdóbkami =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna kolekcja <3 Po przyjazni z Ikea, po kartonowych szafach mialam przerwe, ale powrot byl bardzo mily, gdyz nasza kochana Ikea znow stawia na drewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, zdjęcia. Oni to nawet krowie placki by sprzedali dzięki wspaniałym zdjęciom i aranżacjom :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja piękna, ale nie do mojego blokowego mieszkanka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia piękne, ale jakoś nie widzę tego w mieszkaniu. Za mało miejsca mam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu nie kochać Ikeę.
    Przepiękne aranżacje.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie stylizacje zdecydowanie trafiają w moje gusta. Też w podobnym stylu mam urządzone swoje mieszkanie. Taka możnaby się spodziewać prostota, odpowiedni zaaranżowana wygląda przepięknie. A jak się doda do tego właśnie akcenty zielonych roślin to już tym bardziej.

    OdpowiedzUsuń