Biolove: masło do ciała - waniliowe

Od kilku dni mamy wiosnę i oby tak pozostało. Jest to jednak ostatnia chwila, aby napisać o moim tegorocznym zimowym remedium na przemarznięte dłonie i wysuszoną skórę.


Było to masło Biolove o zapachu wanilii. Ma prosty i naturalny skład: masło shea z olejem migdałowym. Obie te substancje są fantastyczne dla suchej czy wysuszonej skóry.

Masło zamknięte jest w zakręcanej metalowej puszce i jak większość „tłustych” kosmetyków jest bardzo wydajne.

Pachnie bardzo mocno, co poniekąd jest zaletą, bo zapach jest przyjemny. Dla wielu osób to plus, ale dla mnie pachnie za mocno, co wykluczyło je z roli masła do ciała. Do rąk jednak nadawało się znakomicie i chętnie po nie sięgałam przed wyjściem na mróz, aby zabezpieczyć dłonie przed popękaniem oraz po powrocie do domu ze zziębniętymi rękami.


Kosmetyk jest bardzo tłusty, więc wymagał nałożenia odpowiednio wcześniej, żeby zdążył się wchłonąć i nie otłuścił rękawiczek.

Masło dobrze się sprawdza nie tylko na dłoniach, ale także na suchych kolanach, łokciach czy jako balsam do stóp. Nie polecam jednak chodzić boso po dywanie albo płytkach zaraz po nałożeniu – zostaną tłuste plamy. Najlepiej włożyć skarpetki i gumowe klapki.


Biolove to marka własna drogerii Kontigo. Są to kosmetyki o prostych, naturalnych składach. Produkty Biolove nie są testowane na zwierzętach, a ich dodatkową zaletą są przystępne ceny. Obecnie masła w sklepie internetowym kosztują 16,99 zł za puszkę o pojemności 100 ml, ale często można upolować je znacznie taniej na promocjach - ja kupiłam je za ok 10 zł.

Na wiosnę mam ochotę na masło o zapachu zielonej herbaty. :-) Uwielbiam zieloną herbatę i w ogóle zaciekawiła mnie linia kosmetyków o tym zapachu. Na pewno przyjrzę im się, kiedy tylko zużyję „zapasy”.

Skład:
Butyrospermum Parkii Butter, Prunus Aamygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum


43 komentarze:

  1. Kosmetyki o waniliowym zapachu już dawno mi się przejadły :P Chętnie przyjrzę się innym samkom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj borówkowy - poniżej wszyscy się nim zachwycają. :-)

      Usuń
  2. Ja kupiłam na prezent mus borówkowy - matko! Co za zapach!!!! Aż żałowałam, że nie wzięłam i dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś już kolejną osobą, która zachwyca się zapachem borówek i koniecznie muszę go kupić :)))

      Usuń
    2. Podbijam, borówka pachnie poezją po prostu! ;)

      Usuń
    3. Pachnie jak jogurt jagodowy, smakowicie :)

      Usuń
    4. Aaa! Lecę po tę borówkę! :-))))

      Usuń
  3. Serio za taki skład taka niska cena? Brałabym w ciemno, gdybym mogła kupić je stacjonarnie. Myślę, że to kwestia czasu, będę się za nim czaić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. :-) Teraz jest dostępne w internecie i warto polować na promocje.

      Usuń
  4. Wygląda super i tak cena i ten skład <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie nym je wypróbowała. Uwielbiam wszelkie mazidła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam biolove za składy i przystępna cenę, przyznam że zielona herbata również mnie kusi - na lato powinna być w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! I z takim składem może być super w lecie.

      Usuń
  7. Nie do końca jestem przekonana do wanilii. chyba bardziej kusiłby mnie kokos.. ale jeszcze bardzie owocowe nuty, a już szczególnie zielona herbata :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mnie też ta zielona herbata teraz kusi.

      Usuń
  8. Lubię tą markę ;) ja miałam peeling o zapachu zielonej herbaty od nich zapach bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to muszę go poznać, bo uwielbiam zieloną herbatę.

      Usuń
  9. Kiedyś (tzn. na jesień :DD) będzie mój *_* Miałam dwa musy i OMG zapachy niesamowite! Muszę też przyznać, że nieźle pielęgnują. Używałam do ciała, przyjemne z pożytecznym bo przy okazji był masaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że musy też warto poznać? Kurczę, przez Wasze komentarze wyniosę pół asortymentu z Kontigo. :-)

      Usuń
  10. Jaki świetny design tego masła:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wypróbuję te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli pachnie wanilią to nie dla mnie... ale zieloną herbatę biorę! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tylko dorwę to kupuję :) uwielbiam takie produkty do ciała :) konsystencja, skład rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko co pachnie wanilią - uwielbiam <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Biolove, ich kosmetyki mogę brać w ciemno :-) zapachy takie że można pałaszować :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno kiedyś się skuszę na jakieś ich masełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam z kolei mega chęć na mus borówkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam tylko mus borówkowy i brownie z czekoladą i oba cudowne. Z masłami jeszcze nie miałam do czynienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mus borówkowy kupię na pewno po tych komentarzach... A Ty mówisz, że jeszcze brownie z czekoladą... :-)))

      Usuń
  19. Ciekawy produkt, bardzo ładnie opisany. :3
    Wpadnij do mojej krainy: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam zapach wanilii, czuję, że bym je polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham zapach waniliowy, mogłabym mieć wszystkie kosmetyki o tym zapachu. Pierwszy raz widzę to masło i może przyjrzę się mu bardziej :P Nawet jak się nie sprawdzi to dobry pomysł na prezent bo opakowanie też jest niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjrzyj się! Takie masło można zużyć na różne sposoby: do ciała, do rąk. Nawet do włosów. :-)

      Usuń
  22. Nie spotkałam się wcześniej z tą marką kosmetyków ale masło wygląda bardzo zachęcająco. Na pewno przepięknie pachnie. W dodatku jest to w 100% naturalne masło więc pewnie się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń