Wnętrza w stylu boho raz jeszcze

Mimo intensywnych dni w pracy udało nam się odnowić łazienkę. W wolnych chwilach ogarniam dom po tym zamieszaniu, a wieczorami przygotowuję się do zmian w sypialni…

Norsu Interiors

Na razie przygotowuję się głównie teoretyczne – przeglądam wnętrzarskie magazyny i strony internetowe. Szukam pomysłów i inspiracji, zastanawiam się, co zmienić i w jakim pójść kierunku. Ciągle najbardziej pociąga mnie „stonowane boho”.

Pokazałam już trochę zdjęć takich wnętrz (w tym wpisie o sypialniach), ale spotkały się z zainteresowaniem, a ja znalazłam ich jeszcze więcej. Tym razem nie są to tylko sypialnie.

Atelier Lane

Rock Ribbons

Rock Ribbons

Anthropologie / Free People / Anthropologie


Atelier Lane

Jeśli podoba Wam się taki styl, niekoniecznie w stonowanym kolorystycznie wydaniu, zajrzyjcie na Pinterest, na tablicę Bohemian Rhapsody, gdzie znajdziecie jeszcze więcej takich zdjęć.


22 komentarze:

  1. Mój styl, szkoda tylko, że nie mam większego mieszkania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też jest malutkie! :-)
      (Ale za to w dużym mieście).

      Usuń
  2. Swietnie wyglada takie mieszkanie.. tak przytulnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taki styl, ale w formie akcentów, nie jako motyw przewodni. Bardzo mi się podobają rośliny na tych zdjęciach, robią ekstra klimat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak wygląda Twoja łazienka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się, czy ją pokazać, ale... nie zrobiłam zdjęć "przed"!
      I jeszcze nie jest do końca gotowa - brak szafki. Szukam szafki, która się tam zmieści, a zarazem pomieści dużo. ;-)

      Usuń
    2. Zrób szafkę na wymiar.
      Ja w każdym razie jestem ogromnie ciekawa łazienki i chętnie ją obejrzę!

      Usuń
  5. podobają mi się takie wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba taki styl, podobnie jak rustykalny, ale co dziwne sama dziwnie bym się czuła w takim wnętrzu jeśli miałby być ono moje własne...

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne wnętrza :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne wnętrza. Uwielbiam drewno. Rewelacyjna jest komoda z czwartego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie kocham drewno i biel !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne wnętrza, chętnie zaczerpnęłabym z nich kolorystykę i drewno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam styl boho. Wraz z narzeczonym planujemy w tym stylu urządzić nasz dom. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam styl boho. Wraz z narzeczonym planujemy w tym stylu urządzić nasz dom. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń