Skandynawskie Święta - Walter & Co.

Po powrocie zwykle nie wiem, od czego zacząć nadrabianie zaległości. To samo z powrotem do blogowania...


Komentarze czekają na odpowiedzi, na innych blogach, na które zaglądam, pojawiło się tyyyle nowych, ciekawych wpisów, skrzynka pęka od materiałów, a głowa od pomysłów.

Zacznę od nowego wpisu, który czekać zbyt długo nie powinien, bo święta tuż-tuż! A ja chcę przed nimi zdążyć jeszcze z wieloma innymi wpisami.

Dziś - świąteczna kolekcja lubianej w polskiej blogosferze marki Walter & Co. (Tutaj pokazywałam ich zimową kolekcję sprzed dwóch lat).













Podoba Wam się? Czy aż zbyt ascetycznie?

Dla mnie trochę "zbyt", ale podoba mi się kolorystyka i pomysły na wykorzystanie różnych drobiazgów, które zwykle są w domu do stworzenia prostej, ale ciekawej dekoracji.


(Zdjęcia: Walter & Co.)


19 komentarzy:

  1. Hej kochana! Cudowne mają wszystko bez wyjątku . Mam ich domki i koralikowe serduszko... Na żywo jeszcze ładniejsze niż na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :-)

      Mnie się takie dekoracje bardzo kojarzą z twoim blogiem i Twoim domem! :-)

      Usuń
  2. mi się bardzo podobają takie ozdoby !;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach gdybym była tylko bogata kupiłabym wszsytko co jest na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie trochę zbyt surowo, jednak trochę więcej zieleni i może trochę tradycyjnych kolorów (dla mnie to czerwony, złoty, biały) by tu się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ozdoby tak delikatnie :) Mój kochany mąż będzie w Skandynawii w styczniu to może coś przywiezie :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam problem z zaległościami w blogowaniu :)
    Chętnie bym przygarnęła część rzeczy ze zdjęć, zwłaszcza domki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampiony w kształcie domków skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najfajniejsza jest ta choinka z pierwszego zdjęcia i wiszący stroik z czwartego.

    OdpowiedzUsuń
  9. idealny styl! lubię takie surowe klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to jest minimalizm w najpiękniejszej , bo szarej postaci! Zdecydowanie trafia w moje gusta!
    W przyszłym roku mam zamiar pierwszy raz przygotować Wigilię i wtedy chętnie zajrzę na ich stronę i rodzinka padnie z zachwytu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie brak ciepła w tych dekoracjach, Nie lubuję w szarościach, raz na jakiś czas owszem, ale dekoracje wolę w kolorach bardziej energetycznych, albo w bieli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie. Chcę do Skandynawii - może do Norwegii? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie też trochę zbyt ascetycznie, chociaż z drugiej strony zawsze podobały się Święta w tonacji biało-srebrnej. Z przedmiotów najbardziej spodobały mi się tutaj świeczniki w kształcie gwiazdek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się prostota, ale jednak jest zbyt ascetycznie, kolorystycznie zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zdjęcia, ale jak dla mnie zbyt prosto. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń